O UnrealED - [UED2] 26 - ClientScriptedTexture by Raven dnia: 05 Grudzien 2007, 17:35
     Wpierw otwórzmy z plik tekstur o nazwie SCRIPTED. Wybierzmy teksture na nasza informacje (koniecznie MessageScroll3). Teraz stworzymy cienki prostokat i naciskamy . Teraz najwazniejsze otwieramy ACTOR CLASSES i wybieramy kolejno INFO--] ClientScriptedTexture i zaznaczamy ScrollingMessageTexture. Teraz czas na nadanie naszemu prostokatowi odpowiednich atrybutów. Najpierw klikamy na niego (widok 3d) prawym przyciskiem myszy na te strone prostokata na której chcemy aby byla wyswietlana wiadomosc i wybieramy z menu Add ClientScriptedTexture Here - actors wyglada jak glowa orla



     Teraz trzeba tak skonfigurowac to aby wyswietlala dokladnie ta wiadomosc jaka chcemy. Klikamy wiec podwójnie na tej glowi orla (widok na screenie), i konfigurujemy go tak jak ponizej:

+ClientScriptedTexture/ScriptedTexture: ScriptedTexture'SCRIPTED.MessageScroll3'
+ScrollingMessageTexture/bCaps: TRUE
+ScrollingMessageTexture/bResetPostOnTextChange: FALSE
+ScrollingMessageTexture/PixelsPerSecond: 150
+ScrollingMessageTexture/ScrollingMessage: %lp leads the match with %lf frags...
+ScrollingMessageTexture/ScrollWidth: 1200
+ScrollingMessageTexture/YPos: 1.000000


     Oczywiscie wiadomosc moze byc dowolna, wszystko zalezy od twojej inwencji.