O UnrealED - [UED2] 29 - Trigger Water Zone by Raven dnia: 05 Grudzien 2007, 17:44
Zróbmy jedno pomieszczenie z dziura, która bedziemy zatapiac. Niech ma najlepiej wysokosc 256. Nastepnie podziel te dziure strefami na szesc, w miare równych, czesci. W pierwszej od dolu daj zwykly WaterZone, w pozostalych pieciu TriggerWaterZone (Info/ZoneInfo/WaterZone/TriggerWaterZone), i nadaj im Tagi (Properties-->Events-->Tag) od l1 do l5 zas w ZoneInfo (TriggerWaterZone Properites-->ZoneInfo) bWaterZone ustaw na false. Nastepnie na granicy WaterZone i pierwszej TriggerWaterZone wstaw movera (Sheet z textura wody) obejmujacego cala dziure. Daj, aby jego koncowa klatka byla w miejscu gdzie konczy sie ostatnia strefa z TriggerWaterZone. Ustaw mu czas ruchu na 5 sekund (Mover Properties-->Mover-->MoveTime: 5), ustaw bTriggeredOnceOnly na true (Mover Properties-->Mover-->bTriggeredOnceOnly: True),a w Object (Mover Properties) InitialState ustaw na TriggerOpenTime, tag zas (Mover Properties-->Events-->Tag) ustaw na Water. OK. Teraz w miejscu gdzie ma sie aktywowac zatapianie ustaw Triggera i daj mu w Event (Trigger Properties-->Events--Event) nazwe Dis1, zas w Trigger Properties-->Trigger-->bTriggerOnceOnly ustaw na true. Teraz dodaj Dispatcher (grupa Triggers) i w Tagu (Dispatcher Properties-->Events--Tag) daj mu nazwe Dis1. Teraz bedac dalej w opcjach Dispatchera przejdz do zakladki Dispatcher-->OutEvents i wpisz w kolejnych polach Water oraz nazwy stref od l1 do l5. Nastepnie przejdz do Dispatcher-->OutDelays. Pierwsza wartosc (odpowiadajaca Water w OutEvents) pozostaw nie zmieniona w pozostalych zas ustaw 1. Chodzi o to, aby tafla wody zaczela sie podnosic zaraz po najsciu na trigger, zas strefy zatapiac z jedno sekundowym opóznieniem w stosunku do siebie. Skrypt, wraz z przykladowa mapa jest dostepny w dziale Doanload/Skrypty