O UnrealED - [UED2] 32 - Czarujacy nali by Raven dnia: 05 Grudzien 2007, 17:52
     Czesto na mapach w starym Unrealu mozna bylo spotkac któregos z Nali otwierajacego nam wazne miejsca. Oto co nalezy wstawic. Wpierw wstawmy powiedzmy trzy AlarmPoint'y (Actor-->NavigationPoint-->AlarmPoint), które skonfigurujmy tak:

AlarmPoint 1:
Events-->Tag - AmarmPoint1
AlarmPoint-->NextAlarm - Alarmpoint2

AlarmPoint 2:
Events-->Tag - AmarmPoint2
AlarmPoint-->NextAlarm - Alarmpoint3

AlarmPoint 3:
Events-->Tag - AmarmPoint3
Events-->Event - Doors_1
AlarmSound - Sound'Ambmodern.OneShot.teleprt3'
AlarmAnim-->Spell

     Teraz wstaw drzwi, za którymi bedzie jakis secret, a które ma otworzyc nasz Nali. Skonfiguruj je tak:

MoverProperties: Events-->Tag - Doors_1

     Brakuje nam jeszcze glównego wykonawce. Nali znajduje sie w Actor-->Pawn-->ScriptedPawn-->Nali, wstaw go i skonfiguruj:

Nali: Nali Properties-->Orders-->AlarmTag - AlarmPoint1

     I to wszystko.