O UnrealED - [UED2] 9 - Screen Startowy by Raven dnia: 05 Grudzien 2007, 14:54
     Aby miec screena startowego najpierw musicie zrobic jakiegos screena (koniecznie musi byc zmniejszony do rozdzielczosci 256x256), zapiszcie go w formacie *.BMP (24bity), nacisnijcie na ikonke i skonwertujcie do UT poprzez wybranie z menu FILE opcji IMPORT..., wybieramy texture, która chcemy skonwertowac (All Files):



a okienko, które sie pojawi musi byc tak uzupelnione jak na screenie (dotyczy to tylko textury na screen startowy, bo texturke na np. sciane mozesz nazwac jak chcesz, i dac do innego katalogu (package)):



     Teraz trzeba jeszcze sprawic, aby Screen byl uznany jako startowy. Zaznaczamy texture która przed chwila zimportowalismy, nastepnie z menu VIEW
wybieramy LevelPropeties. Rozwijamy opcje LevelInfo, po zaznaczeniu pola screenshot pojawia sie obok niego trzy ptzyciski, my kliknijmy na Use wtedy pojawi sie w pustym dotychczas polu sekwencja: Texture'MyLevel.Screenshot'. To menu wygladac tak: