O UnrealED - [UED2] 10 - 2D Shape Editor by Raven dnia: 05 Grudzien 2007, 14:56
     2d Shape Editor to specjalna funkcja UnrealED, ulatwiajaca tworzenie niestandardowych pomieszczen. Do jej uruchomienia moga sluzyc dwie rózne ikony:
* - sprzed wersji 436
* - wersja 436.
     Po uruchomieniu ujrzymy pole, znowu, zalezne od wersji UT, która posiadamy:
* plansza z trójkatem i zielonym punktem w srodku (wersja UT ponizej 436)
* plansza z kwadratem i zielonym punktem w srodku (wersja UT 436).
     Poniewaz nie sadze, aby ktokolwiek jeszcze uzywal wersji mniejszej niz 436, dlatego wlasnie zajmiemy sie interfejsem 2dSE z wersji 436.

     Opisze po kolei znaczenie tych ikon (od lewej):

1. Nowy ksztalt.
2. Otwórz ksztalt.
3. Zapisz ksztalt.
4. Obróc o 90 stopni.
5. Obróc o 45 stopni.
6. Przeksztalc wzgledem osi 0X.
7. Przeksztalc wzgledem osi 0Y.
8. Powieksz.
9. Pomniejsz.
10. Przybliz.
11. Oddal.
12. Podziel segmenty.
13. Usun podzial.
14. Skasuj segmenty Beizera.
15. Wstaw segmenty Beizera.

     Reszta jest tak intuicyjna, ze wydaje mi sie zbedne opisywac je. Ponadto przydatna funkcja jest GetCurrentTexture. W menu File jest opcja Image--]GetCurrentTexture. Wstawia ona jako tlo, zaznaczona aktualnie teksture. Dzieki niej morza robic korytarze, drzwi, wzorujac sie na istniejacych teksturach. Do kasowania sluzy funkcja Image-->Delete.[/center]