O UnrealED - [UED2] 13 - Trigger by Raven dnia: 05 Grudzien 2007, 15:05
Jednym z wazniejszych elementów do wykorzystania jest Trigger (znajduje sie w grupie Triggers). Sluzy on do aktywacji niektórych skryptów, przelaczników, swiatel, itp. Dzieki niemu mozemy zrobic na mapie bardzo wiele niesamowitych efektów. A oto i jego opcje:
- Trigger Properties:
- Object:
- InitialState:
- OtherTriggerTurnsOff - inny trigger wylacza
- OtherTriggerTurnsOn - inny trigger wlacze
- OtherTriggerToggles - inny trigger steruje
- NormalTrogger - zwykly trigger
- Trigger:
- bInitiallyActive - czy aktywowac zaraz po uruchomieniu mapy
- bTriggerOnceOnly - czy aktywowac tylko raz (jesli jest true i najdziemy na trigger, to wylacza on sobie Collision na false)
- ClassProximityType - co ma aktywowac (w ActorClasses wybierasz przedmiot (np. beczka))
- DamageThreshold - ilosc obrazen do aktywacji (jesli TT_Shoot)
- Message - wiadomosc
- RepeatTriggerTime - czas po jakim Trigger ponownie aktywuje Event
- ReTriggerDelay - czas po jakim mozemy ponownie aktywowac
- TriggerType:
- TT_PlayerProximity - gracz aktywuje
- TT_PawnProximity - bot/gracz aktywuje
- TT_ClassProximity - patrz ClassProximityType
- TT_AnyProximity - wszystko aktywuje
- TT_Shoot - strzal aktywuje
Nie musze chyba wspominac, ze aktywacja zachodzi na zasadzie Event-Tag. Tzn. w Triggerze w Event wpisujesz Tag przedmiotu/skryptu, który ma byc aktywowany.