O UnrealED - [UED2] 16 - Szklo by Raven dnia: 05 Grudzien 2007, 16:29
Naciskamy , wybieramy glebokosc, szerokosc i wysokosc jaka ma miec nasze okno, wybieramy texture, a nastepnie naciskamy przycisk , aby mozna bylo w oknie wstawic szybe. Wybieramy teraz plik z teksturami na szybe np: CoretFX.utx, wchodzimy do dzialu glass, i mamy tam dwie tekstury szyby (podobne tekstury sa takze m.in. w pliku GenIn.utx). Naciskamy teraz , ustawiamy szerokosc i wysokosc szyby (szerokosc i wysokosc teka sama jak dla okna) i klikamy na , z okna które sie pojawi wybieramy z rozwijanego menu Prefabs wybieramy opcje Transparent Window jak na rysunku:



W tej chwili mamy szybe, musimy jednak cos zrobic, aby nie mozna bylo przez nia przechodzic. Klikamy Prawym Przyciskiem Myszy (PPM w skrócie) ikone ustawiamy glebokosc na dwa , a reszte od dwóch do czterech pixseli mniej niz szyba i okno, i znowu naciskamy ,
znowu z okna które sie pojawi wybieramy z rozwijanego menu Invisible Colosion Hull, jak na rysunku:



Wszystko razem moze wygladac np. tak: