O UnrealED - [UED2] 18 - Teleporty by Raven dnia: 05 Grudzien 2007, 16:44
     Aby wstawic teleporter, nalezy w Actor Classes wejsc kolejno kolejno w NavigationPoint/Teleporter/Visible Teleporter i postawic go na mapie (na poczatek dwa). Aby te teleportery cie przeniosly musisz je ze soba "zlinkowac". Wiec klikasz (dwa razy) na jednym z teleportów i wypelniasz go tak:

Event -->Tag - t1 ; Teleporter -->URL - t2

A w drugim:

Event -->Tag - t2 ; Teleporter -->URL - t1

     Po zaznaczeniu teleportera w widoku 2D pojawia sie strzalka - obrazuje ona "strone/miejsce" z której "wyjdzie" teleportowany gracz zmienimy jej kierunek jak wszystko inne (ctrl + rmb). Teraz zamiast VisibleTeleporter wstawm Teleporter (NavigationPoint/Teleporter). Jak pewnie zauwazyles, nie jest on widoczny w grze. Aby to zmienic mozesz zrobic dwie rzeczy. Z Advanced ustawic Teleporterowi bHidden na false lub wstawic dowolny actors (jesli ma bHidden na true, zmien na false). W obu przypadkach nalezy zmienic wyglad actorsa w grze. W tym celu w jego opcjach wejdz do "Display", tam zmien kolejno pola: w "DrawType" ustaw "DT_Sprite", w "Style" zmien "STY_Normal" zas "STY_Translucent".
teraz otwórzmy pakiet textur np. SpaceFX.utx, zaznaczmy jakas ladna teksture np. wormhole. Znowu wejdzmy do "Display" i tam w "Texture", pokaza sie tuz obok dwa przyciski, kliknij na "USE". Po wykonaniu tych czynnosci, powinienes zobaczyc na mapce cos ciekawego:

Teleporter konfigurujemy jak zwykle