O UnrealED - [UED2] 19 - Counter by Raven dnia: 05 Grudzien 2007, 16:49
     Na niektórych mapkach na pewno zauwazyles, ze niekiedy trzeba nacisnac np. 3 przyciski, aby otworzyc powiedzmy drzwi. Mozna to latwo wykorzystac do stworzenia bardzo ciekawej mapki (np. AS). Wpierw wstaw powiedzmy 3 Triggery (lub movery), które skonfiguruj tak:

Trigger 1:
Trigger Properties==]Events==]Event - qqq
Trigger 2:
Trigger Properties==]Events==]Event - qqq
Trigger 3:

Trigger Properties==]Events==]Event - qqq

Teraz wstaw obiekt Counter (Actor--]Triggers--]Counter), który z kolei skonfiguruj tak:

Counter:
Events ==]Tag - qqq
Counter==]
bShowmessage - True
CompleteMessage - Wiadomosc po ukonczeniu
Count Message - Only %i more to go... (dzieki %i wiemy, ile jeszcze np. przycisków trzeba nacisnac)
NumToCount - ilosc przycisków (triggerów/moverów wymaganych do otwarcia drzwi/wykonania operacji)