O UnrealED - [UED2] 20 - Dym by Raven dnia: 05 Grudzien 2007, 16:51
     Sa dwa sposoby na wstawienie zródla dymu na mapie. Pierwszy poprzez SmokeGenerator (grupa Effects) a uzywany jest do róznego rodzaju aniamcji. W momencie, gdy chcemy aby po jakiejs czynnosci nastepowalo ulatnianie sie dymu, wstawiamy ten skrypt, gdyz do jego aktywacji niezbedne jest skojarzenie:

Trigger:
- Events--]Event
: sm1
SmokeGenerator:
- Events--]Tag
: sm1

     Dodatkowo w zakladce SmokeGenerator dostepne sa opcje:


     To jest pierwsza mozliwosc, jest jeszcze jedna. Wstaw na mape elementy SmokeHose i SmokeHoseDest. Pierwszy to generator (bez koniecznosci aktywacji triggerem), drugi wskazuje kierunek, w którym bedzie wylatywac dym. Laczymy je tak:

SmokeHose:
- Events--]Event
: sh1
SmokeHoseDest:
- Events--]Tag
: sh1

     Dodatkowo w zakladce SmokeHose dostepne sa opcje: