O Unreal Script - [UE1] [UC] 3 Konwersja typów by Raven dnia: 02 Grudzien 2007, 11:02
String do Byte, Int, Float
     Konwertuje ciagi znaków np. „123” do wartosci 123. Jesli ciag nie zawiera znaków jego wartosc jest równa 0.
Byte, Int, Float, Vector, Rotation do String
     Konwertuje konkretna wartosc do tekstu.
String do Vector, Rotation
     Stara sie przeanalizowac vector lub rotator przedstawiony w postaci tekstowej.
String do Bool
     Konwertuje slowa „ture” i „false” do, odpowiednio, true i false. Jesli ciag zawiera inne znaki wynikiem bedzie true, w przypadku gdy ciag nie zawiera znaków zwraca false.
Bool do String
     Wynikiem jest "True" lub "False".
Byte, Int, Float, Vector, Rotation do Bool
     Konwertuje niezerowe wartosci do True, zero do False.
Bool do Byte, Int, Float
     Konwertuje True do 1, False do 0.
Name do String
     Konwertuje name do string.
Rotator do Vector
     Konwertuje rotator do wektora.



Vectord do Rotator
     Zwraca rotator w kierunku zwrotu wektora.
Object/Actor do Int
     Zwraca numer actorca.
Object/Actor do Bool
     Zwraca false jesli nie ma actorsa (none) w przeciwnym wypadku true
Object/Actor do String
     Zwraca nazwe obiektu.

     Konwersje nalezy przeprowadzac w taki sposób:

Unreal Script:
  1. local rotator NewRotator;
  2. local vector NewVector;
  3.  
  4. NewRotator=Rotator(NewVector);
  5. NewVector=Vector(NewRotator);