Witaj nieznajomy
Użytkownik:

Hasło:

Pamiętaj mnie

Zarajestruj się TUTAJ.
Main
News
Linki
Galeria
Polityka prywatności
Artykuły
Różne
O UnrealED
Unreal Script
Unreal Engine 1
Unreal Engine 3
Gotowce
Mody
W produkcji
Skończone
Nigdy nie ukończone
Download
Mapy
Assault
Capture The Flag
Domination
Death Match
Mappacki
Single Player
Archiwum
Inne
Mutatory
Tutoriale
Programy
UnrealED
Brushe
Muzyka
Programy
Prefabs
Tekstury
Skrypty
Przykłady
Losowy obrazek

Velora Pass
Nazwa: Velora Pass
Dodał: Raven

Inne



Hostowanie







Artykuły
Ulepszyć Unreala 1


     Wraz z Totally Unreal dostaliśmy drugi dysk z teksturami w wysokiej rozdzielczości, które po odpowiednich zabiegach można użyć w U1. Niestety tekstury te nie są kompletne. Istnieje jednakże grupa osób, których celem jest kompletne zrekonstruowanie wszystkich tekstur z U1 i ich kompresja do formatu S3TC.

     Aby cieszyć się wysokiej jakości teksturami w U1 musimy wejść na stronę OldUnreal.com, ściągnąć patcha 226 orazi OldSkool Multimedia Patch i po kolei je zainstalować. OMP doda nam sterowniki dźwięku FMod i OpenAL, nowy OpenGL i obsługę Direct3D8. Aby móc wykorzystać tekstury, należy wybrać któryś z dwóch sterowników graficznych OpenGL lub D3D8 i w pliku Unreal.ini znaleźć w grupie [OGLDrv.OpenGLRenderDevice] lub [D3D8Drv.D3D8RenderDevice] (zależnie od wybranej opcji) ustawić zmiennej UseS3TC wartość true:

Kod:
UseS3TC=True


Następnie należy ściągnąć ze strony Celtic Warriors zestaw nowych tekstur i nadpisać te instniejące w katalogu textures. Należy przy tym pamiętać, iż tekstury te są kompatybilne tylko z U1.

Linki
Poniżej mała galeria:







Raven dnia 06 Grudzień 2007, 17:38 - Skomentuj (0)

All graphics created by InfectedFx and modified by Raven, except turniej.unreal.pl logo.
Site engine and design created by Raven 2004©. All rights reserved.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.