|
Blue Moon Rising - nowy mirror.
|
02 Listopad 2008, 11:37
|
Pojawił się nowy mirror BMR. Jeśli komuś nie działa FileFront, może pobrać moda z FilePlanet. Poniżej trochę screenshotów.
|
by: Raven
|
Zobacz / Skomentuj (0)
|
Blue Moon Rising wydany!!
|
01 Listopad 2008, 09:59
|
Po bardzo długim czasie, setkach godzin spędzonych nad modelowaniem, animowaniem, itp. Blue Moon Rising został wydany. Instalke ważącą 150 MB można pobrać z FileFront.
|
by: Raven
|
Zobacz / Skomentuj (0)
|
Nowy trailer do FireStorm
|
30 Październik 2008, 18:06
|
Jako że prace nad modem FireStorm mają się ku końcowi, Turboman opublikował nowy trailer.
|
by: Raven
|
Zobacz / Skomentuj (0)
|
Realistyczny teren.
|
26 Wrzesień 2008, 10:34
|
Na UnrealSP.org Diamond opublikował tutorial jak zrobić realistyczny teren z wykorzystaniem UnrealEd, Terragen 0.9, World Machine, Photoshopa i 3ds max. Sześciostronicowy tekst można znaleźć na stronie autora.
|
by: Raven
|
Zobacz / Skomentuj (0)
|
UEngine Preprocessor Commandlet
|
22 Wrzesień 2008, 14:17
|
Całkiem niedawno napisałem nowy preprocesor dla UScript - tym reazem jako komendę ucc. Programik w wersji 0.1.5 można ściągnąć stąd. Po spis dyrekty odsyłam na WIKI.
|
by: Raven
|
Zobacz / Skomentuj (0)
|
First Dawn
|
11 Wrzesień 2008, 09:52
|
HybridZ zaczą robić nowy mappack, który w założeniu ma wykorzystywać wszystkie nowości U1 w wersji 227. Akcja będzie osadzona na NaPali na ok 10 lat przed wydarzeniami znanymi nam z Unreala 1. Więcej szczegółów w odpowiednim temacie na OldUnreal.
|
by: Raven
|
Zobacz / Skomentuj (0)
|
Zaległe newsy
|
26 Sierpień 2008, 12:22
|
.:..:. wypuścił emitter cząsteczek napisany całkowicie w C++. Wszystkie szczegóły oraz link do downloadu można znaleźć tu.
Wypuściłem nową wersje odtwarzacza muzyki (mp3/ogg/flac) dla UT (wraz z pełnym kodem źródłowym). Szczegóły na wiki.
Ostatnio postanowiłem wypuścić preeprocesor dla UnrealScript (wzorowany na prerpocesorze z UnrealEngine 3). Jest on stworzony w celu przyśpieszenia pewnych operacji (np. debugowanie). Oto link: http://www.unrealsp.org/forums/viewtopic.php?t=564.
|
by: Raven
|
Zobacz / Skomentuj (0)
|
Damnation - Vengance trailer
|
09 Sierpień 2008, 11:39
|
Ekipa odpowiedzialna swego czasu za bardzo ciekawy mod do UT 2004 - Damnation - wypuściła właśnie trailer do kolejnej części. Trailer do Damnation - Vengance można obejżeć poniżej.
|
by: Raven
|
Zobacz / Skomentuj (0)
|
Duke Nukem Forever - video z gry.
|
06 Czerwiec 2008, 13:49
|
To nie jest kiepski żart, poniżej filmik na którym widać DNF. Aby oszczędzić sobie gadaniny na początku, warto od razu przeskoczyć na 4:12.
Dla przypomnienia, DNF to nie Unreal Engine 3, a bardzo mocno zmodyfikowany Unreal Engine 1. Poniżej fragment z wiki:
Cytat: | Duke Nukem Forever 3D Realms When it's done Build 613
* Duke Nukem Forever is NOT using Unreal Engine 2. It's still a based on heavily modified Unreal Engine 1 build 613, which supports Hardware Brush with Static Meshes, Height Field Terrain etc.
DNF developed history:
* early 1997: 3D Realms, started the DNF project with their own PREY engine.
* summer 1997: changed to id Software's QUAKE 1 engine.
* winter 1997: upgraded to id Software's QUAKE 2 engine.
* E3 1998: Released on QUAKE 2 engine based DNF at E3.
* summer 1998: changed to Epic Games' UNREAL engine.
* autumn 1999: upgraded to the Epic Games' UNREAL TOURNAMENT engine.
* summer 2001: they have written a tremendous amount of their own rendering system.
* summer 2002: updated to the Unreal Engine 1 build 613 stuff such as HARDWARE BRUSH WITH STATIC MESHES, HEIGHT FIELD TERRAIN and more.
* winter 2003: they have a 100% REWRITTEN RENDERING CODE and PHYSICS ENGINE, GAMEPLAY TRIGGER SYSTEM, AI SYSTEM, SOUND SYSTEM a.s.o.
* spring 2005: included MEQON Physics Engine.
* late 2005: once again 100% REWRITTEN RENDERING CODE.
Currently DNF engine Spec
* massive heavily modified Unreal Engine 1 build 613
* uses a Unreal Engine 1 Core System Technology
* uses a Unreal Engine 1 Based Framework
* uses a Unreal Engine 1 Based Trigger System
* uses a Unreal Engine 1 build 613 techniques such as Static Meshes
* heavily modified Unreal Engine 1 based UnrealEd 2.0 called the DukeEd
* 3D Realms own Rendering engine, Sound engine, Gameplay trigger system, AI system
* Meqon Physics Engine
* uses a Unreal Engine 1 Based UnrealScript Programming Language
* Unreal Engine 1 build 613 based Network Engine |
|
by: Raven
|
Zobacz / Skomentuj (0)
|
|
|