Witaj nieznajomy
Użytkownik:

Hasło:

Pamiętaj mnie

Zarajestruj się TUTAJ.
Main
News
Linki
Galeria
Polityka prywatności
Artykuły
Różne
O UnrealED
Unreal Script
Unreal Engine 1
Unreal Engine 3
Gotowce
Mody
W produkcji
Skończone
Nigdy nie ukończone
Download
Mapy
Assault
Capture The Flag
Domination
Death Match
Mappacki
Single Player
Archiwum
Inne
Mutatory
Tutoriale
Programy
UnrealED
Brushe
Muzyka
Programy
Prefabs
Tekstury
Skrypty
Przykłady
Losowy obrazek

Corrupted Land
Nazwa: Corrupted Land
Dodał: Raven

Inne



Hostowanie







Artykuły
Program Bright


     Z teksturami nie ma większego problemu do czasu gdy chcemy ustawić im flagę masked. Wtedy zaczynają się problemy, poważne, o ile nie wiemy jak poprawnie obchodzić się z takimi teksturami. W UnrealEngine 1.x w teksturze z flagą masked zniknie pierwszy kolor w palecie. Do tego służy program o nazwie Bright, którego krótko omówię.
     Aby użyć programu można ręcznie wpisywać polecenia w wierszu poleceń lub napisać zwykłego batcha.

Kod:
bright <modyfikatory> <tekstura>


     Najbardziej przydatne modyfikatory to:
  • black - ustawia kolor czarny jako pierwszy w palecie
  • pinkmask - ustawia kolor różowy (255,0,255) jako pierwszy w palecie
  • graymask - ustawia kolor szary (128,128,128) jako pierwszy w palecie
  • pinkscreen - ustawia wszystkie różowawe kolory na masked
  • color R G B - ustawia podany kolor RGB jako maskujący
  • mask X - tolerancja. Dotyczy wszystkich powyższych modyfikatorów. Przyjmuje warto-ści (0.0...1.0)
  • o - nadpisuje istniejącą już teksture


     Przykłady użycia:

Kod:
bright -pinkmask -mask 0.7 -o TCOMenu_05.bmp
bright -pinkscreen -mask 0.7 -o TCOMenu_06.bmp


Raven dnia 18 Grudzień 2007, 18:02 - Skomentuj (0)

All graphics created by InfectedFx and modified by Raven, except turniej.unreal.pl logo.
Site engine and design created by Raven 2004©. All rights reserved.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.