Witaj nieznajomy
Użytkownik:

Hasło:

Pamiętaj mnie

Zarajestruj się TUTAJ.
Main
News
Linki
Galeria
Polityka prywatności
Artykuły
Różne
O UnrealED
Unreal Script
Unreal Engine 1
Unreal Engine 3
Gotowce
Mody
W produkcji
Skończone
Nigdy nie ukończone
Download
Mapy
Assault
Capture The Flag
Domination
Death Match
Mappacki
Single Player
Archiwum
Inne
Mutatory
Tutoriale
Programy
UnrealED
Brushe
Muzyka
Programy
Prefabs
Tekstury
Skrypty
Przykłady
Losowy obrazek

Velora Pass
Nazwa: Velora Pass
Dodał: Raven

Inne
Hostowanie







O UnrealED
UnrealEd 2 21 - Eksplodująca ściana


     Najpierw stwórz swoją mapkę, i w miejscu, w którym chcesz mieć ścianę do rozwalenia zrób mover, jego miejsce docelowe (Key1), musi się znajdować poza mapą, następnie w jego opcjach wpisz:
Events
Event : B1 (lub coś innego)
Mover
bDamageTriggered=TRUE
bTriggerOnceOnly=TRUE
bDamageThreshold=25.0000 (wielkość "zniszczeń", jakie będziesz musiał "zadać ścianie", aby pękła)

MoverEncroachType=ME_IgnoreWhenEncroach
MoveTime=0.0000
Object
InitState=TriggerOpenTimed
Teraz, obok ściany postaw exploding wall, znajdzie go w Actor--]Effects--]ExplodingWall. Jego opcje uzupełnij tak:
Events
Tag : B1 (tak jak event w moverze)
ExplodingWall
ExplosionSize - wielkość wybuchu
NumWalllChunks - wstaw tu liczbę na jaką ilość części rozpadnie się ściana
WallTexture - textura ściany
BreakingSound - dźwięk rozwalanej ściany

Raven dnia 05 Grudzień 2007, 16:56 - Skomentuj (0)

All graphics created by InfectedFx and modified by Raven, except turniej.unreal.pl logo.
Site engine and design created by Raven 2004©. All rights reserved.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.