Witaj nieznajomy
Użytkownik:

Hasło:

Pamiętaj mnie

Zarajestruj się TUTAJ.
Main
News
Linki
Galeria
Polityka prywatności
Artykuły
Różne
O UnrealED
Unreal Script
Unreal Engine 1
Unreal Engine 3
Gotowce
Mody
W produkcji
Skończone
Nigdy nie ukończone
Download
Mapy
Assault
Capture The Flag
Domination
Death Match
Mappacki
Single Player
Archiwum
Inne
Mutatory
Tutoriale
Programy
UnrealED
Brushe
Muzyka
Programy
Prefabs
Tekstury
Skrypty
Przykłady
Losowy obrazek

Velora Pass
Nazwa: Velora Pass
Dodał: Raven

Inne



Hostowanie







O UnrealED
UnrealEd 2 23 - Interpolation point (cut-scenki)


     Zanim zabierzesz się za robienie intra/cutscenki, zrób całą mapę, gdzie toczyć będzie się akcja i rozplanuj wszystko dokładnie. Zaraz potem wstaw osobny pokuj (256x256x256) z czarnymi teksturami (w Botpack są jakieś). Tam wstaw obiekt PlayerStart, Trigger (na samym dole, pod PlayerStartem), oraz SpecialEvent. Triggera zlinkuj z SpecialEvent, tak aby ten pierwszy aktywował SE. W tym drugim zaś (SpecialEvent) w Opcjach, w grupie Object ustaw InitialState na PlayerPath, a w grupie Events jako Event wpisz Intro.




     Teraz w grupie Keypoint znajdź obiekt InterpolationPoint, i ustaw ich tyle ile będzie potrzeba (jakieś zmiany trasy kamery, itp.) tak, jak chcesz, aby poruszała się kamera, za każdym razem w Opcjach zmieniając Tag (Events--]Tag) na Intro. Jest jeszcze jedna ważna rzecz. Mianowicie konfiguracja InterpolationPoint. Otwórz opcje pierwszego wstawionego obiektu (tego, który znajduje się na początku ścieżki kamery) na zakładce InterpolationPoint. Znajdziesz tam następujące opcje:


  • bEndOfPath - jeśli true kończy ścieżkę kamery
  • bSkipNextPath - opuszcza następny punkt (InterpolationPoint)
  • FovModifier - modyfikacja FOV
  • GameSpeedModifier - szybkość gry
  • Position - pozycja
  • RateModifier - szybkość kamery
  • ScreenFlashFog - rozjaśnienie
  • ScreenFlashScale - skala rozjaśnienia

Porszę nie mylić ze sobą GameSpeedModifier i RateModifier. O ile ten pierwszy zwalnia CAŁĄ grę, to ten drugi jedynie prędkość poruszania się kamery po ściezce kamery. Teraz przejdź do następnego w kolejności InterpolationPoint i zmień w opcjach Position na 1. W trzecim na 2, itd. W ostatnim zaś ustaw bEndOfPath na true i na ścieżce daj teleporta do następnej mapy. Numeracja punktów zaczyna się od 0 a kończy na ostatnim IP danej ścieżki. Ostatnią rzeczą jest ustawienie kamery (zaznacz każdy z IP [w TopView] i obróć strzałkę w tę strona, w którą ma obrócić się kamera) i dodanie efektów. Aha, jeszcze jedno, jeśli bawiliście się GameSpeedModifier, to pamiętajcie, aby potem (w ostatnim InterpolationPoint) zmienić wartość tej opcji na 1.

Raven dnia 05 Grudzień 2007, 17:07 - Skomentuj (0)

All graphics created by InfectedFx and modified by Raven, except turniej.unreal.pl logo.
Site engine and design created by Raven 2004©. All rights reserved.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.