Witaj nieznajomy
Użytkownik:

Hasło:

Pamiętaj mnie

Zarajestruj się TUTAJ.
Main
News
Linki
Galeria
Polityka prywatności
Artykuły
Różne
O UnrealED
Unreal Script
Unreal Engine 1
Unreal Engine 3
Gotowce
Mody
W produkcji
Skończone
Nigdy nie ukończone
Download
Mapy
Assault
Capture The Flag
Domination
Death Match
Mappacki
Single Player
Archiwum
Inne
Mutatory
Tutoriale
Programy
UnrealED
Brushe
Muzyka
Programy
Prefabs
Tekstury
Skrypty
Przykłady
Losowy obrazek

Na Pali Haven
Nazwa: Na Pali Haven
Dodał: Raven

Inne



Hostowanie







O UnrealED
UnrealEd 2 20 - Dym


     Są dwa sposoby na wstawienie źródła dymu na mapie. Pierwszy poprzez SmokeGenerator (grupa Effects) a używany jest do różnego rodzaju aniamcji. W momencie, gdy chcemy aby po jakiejś czynności następowało ulatnianie się dymu, wstawiamy ten skrypt, gdyż do jego aktywacji niezbędne jest skojarzenie:

Trigger:
- Events--]Event
: sm1
SmokeGenerator:
- Events--]Tag
: sm1

     Dodatkowo w zakładce SmokeGenerator dostępne są opcje:

  • SmokeGenerator Properties:

    • SmokeGenerator:

      • BasePuffSize - domyślna wielkość dymu
      • bRepeating - czy powtarzać po zakończeniu
      • GenerationType - co ma generować
      • RisingVelocity - szybkość wznoszenia
      • SizeVariance - rzeczywista wielkość dymu
      • SmokeDelay - odstęp pomiędzy kolejnym cyklem
      • TotalNumPuffs - ilość cykli




     To jest pierwsza możliwość, jest jeszcze jedna. Wstaw na mapę elementy SmokeHose i SmokeHoseDest. Pierwszy to generator (bez konieczności aktywacji triggerem), drugi wskazuje kierunek, w którym będzie wylatywać dym. Łączymy je tak:

SmokeHose:
- Events--]Event
: sh1
SmokeHoseDest:
- Events--]Tag
: sh1

     Dodatkowo w zakładce SmokeHose dostępne są opcje:

  • SmokeHose Properties:

    • SmokeHose:

      • BasePuffSize - domyślna wielkość dymu
      • InitialyActive - aktywacja zaraz po uruchomieniu mapy
      • SizeVariance - rzeczywista wielkość dymu
      • SmokeAccel - przyśpieszenie (trzy paramerty X,Y,Z)
      • SmokeDelay - odstęp pomiędzy kolejnym cyklem
      • SmokeDelayVariance - odstęp pomiędzy kolejnym cyklem
      • SmokeSpeed - szybkość wznoszenia
      • SpeedVariance - szybkość wznoszenia
      • TotalNumPuffs - ilość cykli




Raven dnia 05 Grudzień 2007, 16:51 - Skomentuj (0)

All graphics created by InfectedFx and modified by Raven, except turniej.unreal.pl logo.
Site engine and design created by Raven 2004©. All rights reserved.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.