Witaj nieznajomy
Użytkownik:

Hasło:

Pamiętaj mnie

Zarajestruj się TUTAJ.
Main
News
Linki
Galeria
Polityka prywatności
Artykuły
Różne
O UnrealED
Unreal Script
Unreal Engine 1
Unreal Engine 3
Gotowce
Mody
W produkcji
Skończone
Nigdy nie ukończone
Download
Mapy
Assault
Capture The Flag
Domination
Death Match
Mappacki
Single Player
Archiwum
Inne
Mutatory
Tutoriale
Programy
UnrealED
Brushe
Muzyka
Programy
Prefabs
Tekstury
Skrypty
Przykłady
Losowy obrazek

Corrupted Land
Nazwa: Corrupted Land
Dodał: Raven

Inne



Hostowanie







Gotowe klasy
Unreal Tournament Authorizer - trigger na klucze


     Opis
Jest to zwykły trigger na klucze. W celu otwarcia go, gracz musi mieć odpowiedni klucz. Klasa klucza musi być podklasą Inventory.

     Zmienne
Widoczne
class KeyClass: klasa klucza (najlepiej z inventory)
bool bDestroyKey: jeśli wartość zmiennej będzie równa true, to klucz zostanie zniszczony zaraz po wejściu gracza na trigger
bool bCheckKeyOnceOnly: jeśli wartość zmiennej będzie równa true, to trigger stanie się normalny zaraz po znalezieniu klucza
bool bShowSuccessMessage: jeśli wartość zmiennej będzie równa true, to trigger będzie pokazywał informacje o znalezieniu klucza
bool bShowFailtureMessage: jeśli wartość zmiennej będzie równa true, to trigger będzie pokazywał informacje o braku klucza
localized String SuccessMessage: wiadomość o znalezieniu klucza
localized String FailtureMessage: wiadomość o braku klucza

Ukryte
bool bWasOpened: przyjmuje wartość true tylko jeśli klucz został znaleziony i zmienna bCheckKeyOnceOnly ma także wartość true

Unreal Script:
  1. //=================================================
  2. // Authorizer: This Trigger can replace
  3. // KeyMover (as base I use KeyMover avidible
  4. // form http://chimeric.beyondunreal.com/tutorials/tut11.html).
  5. //=================================================
  6. // by Raven
  7. // http://turniej.unreal.pl/rp
  8. // for The Chosen One SP mod
  9. //=================================================
  10. class Authorizer extends Trigger;
  11.  
  12. var() class< Inventory > KeyClass;
  13. var() bool bDestroyKey;
  14. var() bool bCheckKeyOnceOnly;
  15. var() bool bShowSuccessMessage;
  16. var() bool bShowFailtureMessage;
  17. var() localized String SuccessMessage;
  18. var() localized String FailtureMessage;
  19. var bool bWasOpened;
  20.  
  21. replication
  22. {
  23.         // Variables the server should send to the client.
  24.         reliable if( Role==ROLE_Authority )
  25.                 bWasOpened;
  26. }
  27.  
  28. function Touch( actor Other )
  29. {
  30.         local Inventory key;
  31.         local actor A;
  32.  
  33.         if (Other.IsA('Pawn') && KeyClass != none && !bWasOpened)
  34.         {
  35.                 key = Pawn(Other).FindInventoryType(KeyClass);
  36.  
  37.                 if (key != none && Event != '' && !bCheckKeyOnceOnly)
  38.                         foreach AllActors( class 'Actor', A, Event )
  39.                                 A.Trigger( Other, Other.Instigator );
  40.  
  41.                 if(bDestroyKey)
  42.                         if(!bWasOpened) Pawn(Other).DeleteInventory(key);
  43.                 if(bCheckKeyOnceOnly)
  44.                         bWasOpened=true;
  45.         }
  46.         if(bWasOpened && Event != '')
  47.                 foreach AllActors( class 'Actor', A, Event )
  48.                         A.Trigger( Other, Other.Instigator );
  49.         if(bShowSuccessMessage && PlayerPawn(Other) != none)
  50.                 PlayerPawn(Other).ClientMessage(SuccessMessage);
  51.         if(bShowFailtureMessage && !bWasOpened)
  52.                 PlayerPawn(Other).ClientMessage(FailtureMessage);
  53. }
  54.  
  55. defaultproperties
  56. {
  57.      bShowFailtureMessage=True
  58.      SuccessMessage="Access granded."
  59.      FailtureMessage="You need a key to open this door."
  60. }


Raven dnia 20 Kwiecień 2008, 13:02 - Skomentuj (0)

All graphics created by InfectedFx and modified by Raven, except turniej.unreal.pl logo.
Site engine and design created by Raven 2004©. All rights reserved.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.