Witaj nieznajomy
Użytkownik:

Hasło:

Pamiętaj mnie

Zarajestruj się TUTAJ.
Main
News
Linki
Galeria
Polityka prywatności
Artykuły
Różne
O UnrealED
Unreal Script
Unreal Engine 1
Unreal Engine 3
Gotowce
Mody
W produkcji
Skończone
Nigdy nie ukończone
Download
Mapy
Assault
Capture The Flag
Domination
Death Match
Mappacki
Single Player
Archiwum
Inne
Mutatory
Tutoriale
Programy
UnrealED
Brushe
Muzyka
Programy
Prefabs
Tekstury
Skrypty
Przykłady
Losowy obrazek

The Sunspire (retouch)
Nazwa: The Sunspire (retouch)
Dodał: Raven

Inne



Hostowanie







Najnowszy artykuł
Ostatnie pliki
Ostatnie artykuły
[Artykuły] Unreal Engine 1 Kompresja S3TC - ciąg dalszy

     Kompresja S3TC (S3 Texture Compression), czasami nazywana DXTn lub DxTC jest to algorytm kompresji obrazów rozwinięty przez firmę S3 Graphics, Ltd. dla lini kart graficznych (w zasadzie
... czytaj dalej


Unreal Tournament 2kX Blue Moon Rising - nowy mirror.
02 Listopad 2008, 11:37


Pojawił się nowy mirror BMR. Jeśli komuś nie działa FileFront, może pobrać moda z FilePlanet. Poniżej trochę screenshotów.







by: Raven Zobacz / Skomentuj (0)



Unreal Tournament 2kX Blue Moon Rising wydany!!
01 Listopad 2008, 09:59


Po bardzo długim czasie, setkach godzin spędzonych nad modelowaniem, animowaniem, itp. Blue Moon Rising został wydany. Instalke ważącą 150 MB można pobrać z FileFront.




by: Raven Zobacz / Skomentuj (0)



Unreal 1 Nowy trailer do FireStorm
30 Październik 2008, 18:06


Jako że prace nad modem FireStorm mają się ku końcowi, Turboman opublikował nowy trailer.




by: Raven Zobacz / Skomentuj (0)



Unreal Engine 1 Realistyczny teren.
26 Wrzesień 2008, 10:34


Na UnrealSP.org Diamond opublikował tutorial jak zrobić realistyczny teren z wykorzystaniem UnrealEd, Terragen 0.9, World Machine, Photoshopa i 3ds max. Sześciostronicowy tekst można znaleźć na stronie autora.




by: Raven Zobacz / Skomentuj (0)



Unreal Tournament UEngine Preprocessor Commandlet
22 Wrzesień 2008, 14:17


Całkiem niedawno napisałem nowy preprocesor dla UScript - tym reazem jako komendę ucc. Programik w wersji 0.1.5 można ściągnąć stąd. Po spis dyrekty odsyłam na WIKI.




by: Raven Zobacz / Skomentuj (0)



Unreal 1 First Dawn
11 Wrzesień 2008, 09:52


HybridZ zaczą robić nowy mappack, który w założeniu ma wykorzystywać wszystkie nowości U1 w wersji 227. Akcja będzie osadzona na NaPali na ok 10 lat przed wydarzeniami znanymi nam z Unreala 1. Więcej szczegółów w odpowiednim temacie na OldUnreal.




by: Raven Zobacz / Skomentuj (0)



Unreal Tournament Zaległe newsy
26 Sierpień 2008, 12:22


     .:..:. wypuścił emitter cząsteczek napisany całkowicie w C++. Wszystkie szczegóły oraz link do downloadu można znaleźć tu.

     Wypuściłem nową wersje odtwarzacza muzyki (mp3/ogg/flac) dla UT (wraz z pełnym kodem źródłowym). Szczegóły na wiki.

     Ostatnio postanowiłem wypuścić preeprocesor dla UnrealScript (wzorowany na prerpocesorze z UnrealEngine 3). Jest on stworzony w celu przyśpieszenia pewnych operacji (np. debugowanie). Oto link: http://www.unrealsp.org/forums/viewtopic.php?t=564.

by: Raven Zobacz / Skomentuj (0)



Unreal Tournament 3 Damnation - Vengance trailer
09 Sierpień 2008, 11:39


Ekipa odpowiedzialna swego czasu za bardzo ciekawy mod do UT 2004 - Damnation - wypuściła właśnie trailer do kolejnej części. Trailer do Damnation - Vengance można obejżeć poniżej.




by: Raven Zobacz / Skomentuj (0)



Remake muzyki z FlightCastle
13 Czerwiec 2008, 11:37


GeckoYamori z na forum BeyondUnreal wypuścił remake muzyki z intra U1. Muzyka do ściągnięcia pod tym adresem: http://www.mediafire.com/?zpyjngingjz

by: Raven Zobacz / Skomentuj (0)



Duke Nukem Forever - video z gry.
06 Czerwiec 2008, 13:49


To nie jest kiepski żart, poniżej filmik na którym widać DNF. Aby oszczędzić sobie gadaniny na początku, warto od razu przeskoczyć na 4:12.



Dla przypomnienia, DNF to nie Unreal Engine 3, a bardzo mocno zmodyfikowany Unreal Engine 1. Poniżej fragment z wiki:

Cytat:
Duke Nukem Forever 3D Realms When it's done Build 613

* Duke Nukem Forever is NOT using Unreal Engine 2. It's still a based on heavily modified Unreal Engine 1 build 613, which supports Hardware Brush with Static Meshes, Height Field Terrain etc.

DNF developed history:

* early 1997: 3D Realms, started the DNF project with their own PREY engine.
* summer 1997: changed to id Software's QUAKE 1 engine.
* winter 1997: upgraded to id Software's QUAKE 2 engine.
* E3 1998: Released on QUAKE 2 engine based DNF at E3.
* summer 1998: changed to Epic Games' UNREAL engine.
* autumn 1999: upgraded to the Epic Games' UNREAL TOURNAMENT engine.
* summer 2001: they have written a tremendous amount of their own rendering system.
* summer 2002: updated to the Unreal Engine 1 build 613 stuff such as HARDWARE BRUSH WITH STATIC MESHES, HEIGHT FIELD TERRAIN and more.
* winter 2003: they have a 100% REWRITTEN RENDERING CODE and PHYSICS ENGINE, GAMEPLAY TRIGGER SYSTEM, AI SYSTEM, SOUND SYSTEM a.s.o.
* spring 2005: included MEQON Physics Engine.
* late 2005: once again 100% REWRITTEN RENDERING CODE.

Currently DNF engine Spec

* massive heavily modified Unreal Engine 1 build 613
* uses a Unreal Engine 1 Core System Technology
* uses a Unreal Engine 1 Based Framework
* uses a Unreal Engine 1 Based Trigger System
* uses a Unreal Engine 1 build 613 techniques such as Static Meshes
* heavily modified Unreal Engine 1 based UnrealEd 2.0 called the DukeEd
* 3D Realms own Rendering engine, Sound engine, Gameplay trigger system, AI system
* Meqon Physics Engine
* uses a Unreal Engine 1 Based UnrealScript Programming Language
* Unreal Engine 1 build 613 based Network Engine


by: Raven Zobacz / Skomentuj (0)



Unreal Tournament Amnesiac - nowy sshot
06 Czerwiec 2008, 13:34


Fashahhh wypuścił nowego sshota ze swojego moda Amnesiac.




by: Raven Zobacz / Skomentuj (0)



Unreal Tournament 3 UT3 Domination i Unreal Demolition 2 Open Beta
05 Czerwiec 2008, 11:30


Ekipa tworząca moda o znajomej nazwie UT3 DOM wypuściła nowe sshoty. Według zapowiedzi klasyczny tryb Domination, znany z UT'99, dla UT3 (razem z 8 mapami) powinien wyjść 10 Czerwca. Poniżej sshoty.





Niedługo, bo w tą sobotę, rozpoczną się otwarte betatesty moda o nazwie Unreal Demolition 2. Wszystkich zainteresowanych odsyłam na stronę domową UD2.

by: Raven Zobacz / Skomentuj (0)



Unreal Tournament Nowy sshot z SP2D
04 Czerwiec 2008, 14:40


Kea wypuścił nowy sshot z moda SP2D - pokazuje on nową lokację w pierwszej mapie.




by: Raven Zobacz / Skomentuj (0)



Unreal Tournament 3 Nowości w UT3
03 Czerwiec 2008, 21:43


Epic wypuścił listę zmian, które znajdą się w wersji beta nowego patcha dla UT3 (w końcu dodano parametr -mod, działający tak samo jak jego odpowiednik w UT2k4). Wszyscy zainteresowani mogą zobaczyć listę zmian poniżej:

Cytat:

Gameplay:
* Fixed overlay mesh showing up on hidden sniper rifle when un-zoomed.
* UTGame.bNoCustomCharacters is now globalconfig.
* Now hear own auto-taunts.
* Fix for Liandri bots riding high in vehicles.
* Fixed mutators disappearing between matches.
* Fixed up PC DLC screenshots and player counts.
* Vipers can no longer be driven around underwater if entered while underwater - they pop up out of the water, even if deep in it.
* Fixed announcements not playing properly in WAR-MarketDistrict during the campaign.
* Fixed manta crouch exploit.
* Fixed loaded RL switching away before releasing load on net clients.
* Fixed occasionally getting stuck when getting up from ragdoll.
* Fixed ending zoom when go into feign death.
* Fixed giving proper stats credit for translocator telefrags.
* Fixed giving proper suicide stat credit for certain environmental suicides.
* Fixed Hoverboard foot placement when watching other client get on.
* Improved the turret controls on the rail turret with analog controller.
* Fixed friendly fire mutator showing up as option for Duel.
* Fixed bug where second enforcer wouldn't show up if picked up while switching to enforcer.
* Fixed shock/instagib beams which were grabbed from emitter pool sometimes incorrectly having DPG_Foreground set.
* Fixed "missing required file for demo playback" error message.
* Fixed redeemer explosion on client when shot down.
* Fixed big head mutator head scaling popping out at distance.
* End the match right away in duel if a player leaves.
* Fixed not getting kismet node destroyed event when node captured by orb.
* Fixed effect showing up for disabled weapon lockers.
* Don't modify power core damage caused by kismet.
* Fixed scavenger legs disappearing in kill volumes.
* Deployables can no longer be deployed onto hover/flying vehicles.
* Fixed Hoverboard script warnings and possible crash if hoverboard fails to spawn.
* Fixed impact hammer impact camera shake for low gore clients.

Engine/Rendering:
* Added motion blur menu option for PC (defaults to off).
* Fixed zero extent collision bug in octree code (finding nodes in Z axis).
* LOD Hysteresis / LOD Decision making bug fix.
* Fixed default mesh not having proper LOD settings.
* Fixed rare darkwalker physics crash.

User Interface:
* Added player name list to server browser.
* Added midgame map voting, with serverside config options in UTGame.ini:
* bMidGameMapVoting: Enables/Disables midgame map voting
* MapVotePercentage: The percentage of votes required to initiate a map switch, counts down based upon VoteDuration;
* NOTE: When VoteDuration=0, votes for a single map must exceed this percentage, but when VoteDuration is not 0, the number of players voting must exceed this percentage
* MinMapVotes: The minimum number of players that must vote in order to initiate a map switch.
* InitialVoteDelay: Delays the enabling of map voting for this many seconds
* Fixed History being saved for servers joined via cmdline and console.
* Fixed leading vote count indicator when map voting underway.
* Don’t show muted talking player portraits on HUD.
* Simple crosshair tweaks.
* Added the number of files left to download to the package downloading message.
* Fixed Krall portrait.
* Fixed clipping vehicle HUD beacon when not visible.
* Fixed endgame timer so that it isn't affected by changes in game speed (also fixes vote timer)
* Fixed SPMA deploy icon offset.

Networking:
* Always sort relevant actors by priority. Should fix the weird actors/properties never getting replicated issues.
* Fixed gibs not showing for clients of listen server if the gibbed player wasn't visible to the server player.
* Fixed gibs not showing for clients of low-gore listen server.
* New dynamic netspeed adjustment system for listen servers. Improves network performance for listen servers which typically have limited upstream bandwidth by dividing available bandwidth between clients. Configurable through new properties in UTGame.ini:
* TotalNetBandwidth=32000 (total upstream bandwidth to be apportioned)
* MaxDynamicBandwidth=7000
* MinDynamicBandwidth=4000
* Fixed "you have lost the match" messages to spectators at end of duel match.
* Fixed cases where GameSettings cache in the GameInfo wasn't properly getting NULL'd out on DestroyOnlineGame().
* HTTP redirect with compression now falls back to the uncompressed case if the compressed file could not be found.
* Fixed erroneous "connection failed" error when performing non-seamless travelling.
* Fixed hoverboard link failure sound playing in the world and being replicated.
* Fixed low gore clients seeing gibbed players as headless if playing on full gore server.
* Increased tracked turret net priority.
* Fixed Hoverboard networking replication issues (hoverboard now smoother in net games).

Server administration:
* UWeb fixes for WebAdmin.
* Fixed downloaded cooked maps not being loaded correctly in some cases when requested by the server at initial connect time.
* Fixed net object count problem when using the conformed/cooked audio packages in PS3ModTools. Fixes some networking issues for custom maps.
* Final fix for packagemap problem with going from DLC -> RTM maps.
* Fixed properly showing number of players needed for match to start when minplayers is set and bots are enabled on the server.
* Fixed bug with PlayerID being reused for bots after a seamless travel.

Mod support:
* Added support for Interactions to have a PostRender call (to render to canvas).
* Added support for Interactions to have exec functions be called on them.
* Added cut/copy/paste support to the console.
* Added Deproject() to canvas.
* Fixed base InventoryManager implementation of GetWeaponRatingFor().
* Fixed crash when placing a new UINumericEditBox in UI editor.
* Fix for custom factions in the UI.
* Added optional flag for ScriptedTextures to skip next clear so that a ScriptedTexture client doesn't need to draw every texel of the ST every update.
* Added support for -mod commandline option so that a TC mod can have a .ini file "sandbox" - where they can have new content paths, new startup maps, etc..
* Improved system for getting camera death effect.
* Implemented fix from Aegia for an NxFluid crash.
* Fixed beams not rendering in Cascade.
* Fixed crash when updating a UIPrefab.

Map specific:
* Fixed CTF-Searchlight black boxes before match starts.
* Fixed CTF-Searchlight search lights.
* Fixed CTF-Hydrosis collision issues.
* Fixed DM-Morbias collision issues.
* Fixed collision issue in DM-Deck.

AI improvements:
* Fixed bots not using link gun beam on enemies.
* Better bot celebration management.
* Fixed bots doing multiple end of match celebration taunts.
* Improved impact hammer AI.
* Improved darkwalker AI support for crouching under obstacles.
* Improved bot hoverboard AI.
* Fixed bots sometimes not picking up flags/orbs they dropped.
* Fixed bots never spawning in if initially not enough playerstarts.



Jako iż Unreal Demolition 2 jest w fazie wewnętrznych beta testów, ekipa go tworząca postanowiła wypiścić pierwsze sshoty. Dodatkowo wszyscy chętni to wspólpracy (level designerzy i programiści) proszeni są o kontakt na ten mail unrealdemolition@gmail.com.




Rune Storm - twórcy Ballistic Weapons, pokazali sshoty z nowego, jeszcze nienazwanego, projektu.



by: Raven Zobacz / Skomentuj (0)



Unreal 1 10 lat Unreala 1
23 Maj 2008, 01:55


Unreal 1, jedna z najlepszych gier wszech czasów, obchodzi właśnie swoją 10 rocznicę. Wszystkiego najlepszego!




by: Raven Zobacz / Skomentuj (0)



Gears of War 1 & 2 Nowe screenshoty z Gears of War 2
14 Maj 2008, 10:12


Microsoft i Epic wypuścili cztery nowe screenshoty z Gears Of War 2. Wszystkie one są wzięte z trailera, którego można zobaczyć newsa niżej :). Polecam, bo naprawdę wyglądają świetnie.





by: Raven Zobacz / Skomentuj (0)



Unreal Tournament 3 TitanTeamFixUT3 v1.0
12 Maj 2008, 23:59


Shambler wypuścił dodatek do serwerów, poprawiający balans drużyn w UT3 (napisany dla serwerów Titan). Wszyscy zainteresowani mogą ściągnąć dodatek stąd.

by: Raven Zobacz / Skomentuj (0)



Gears of War 1 & 2 Film z Gears Of War 2
12 Maj 2008, 12:13


Niedawno wszyedł filmik pokazujący wczesny gameplay GOW2.




by: Raven Zobacz / Skomentuj (0)



turniej.unreal.pl Support dla PicLens
08 Maj 2008, 00:06


Właśnie dodałem support dla przeglądarki zdjęć PicLens. Z zainstalowanym pluginem PicLens (są wersje dla Safari i FireFox) możliwe jest przeglądanie galerii trybie pełnoekranowym.

by: Raven Zobacz / Skomentuj (0)



Unreal Tournament Nowy render z TCO
01 Maj 2008, 14:56


Właśnie pojawił się nowy render z TCO. Przedstawia on niewielki pojazd latający (NPC).




by: Raven Zobacz / Skomentuj (0)



turniej.unreal.pl Niewielkie modyfikacje strony.
01 Maj 2008, 14:53


Lekko zmodyfikowałem silnik strony i teraz jest możliwość zapisania artykułów także w formacie .doc (dla MS Word).

by: Raven Zobacz / Skomentuj (0)



Unreal Tournament Skrypt do zastąpienia kickera...
19 Kwiecień 2008, 19:49


Właśnie napisałem alternatywę dla standardowego Kickera z UT'99. Po wstawieniu actorsa wystarczy zdefiniować cel (oraz ew. zmodyfikować wybicie na osi Z) a actors sam zatroszczy się o wszystko. W przeciwieństwie do kickera ignoruje prędkość i kierunek gracza. Kod do własnego skompilowania można ściągnąć stąd, zaś skompilowaną paczuszkę stąd. Skrypt przetestowany na serwerze i działa bez zarzutu. W razie jakichkolwiek bugów - pisać.

by: Raven Zobacz / Skomentuj (0)



turniej.unreal.pl Galeria...
13 Kwiecień 2008, 18:38


Całkiem niedawno ponownie uruchomiłem galerię (zintegrowana z phpBB2). W tej chwili dostępne są sshoty z Unreala 1 (tekstury S3TC), UT (tekstury S3TC) oraz TCO.

by: Raven Zobacz / Skomentuj (0)



Unreal Tournament Tekstury S3TC do ściągnięcia
10 Kwiecień 2008, 16:29


Diehard udostępnił pierwszą wersje projektu UTRP (UT Retexturing Project), mającego na celu odtworzenie wszystkich tekstur z UT w wysokiej jakości. Na stronach UTRP dostępne są dwie wersje High-End (~1.1GB) i Low-End (~800MB). News może i stary, ale warty opisania. Na koniec jak zwykle screenshot.




by: Raven Zobacz / Skomentuj (0)



Unreal Tournament MergeDXT - nowy program
09 Kwiecień 2008, 22:42


Program napisany na potrzeby TCO. Służy on do łatwego tworzenia skompresowanych tekstur S3TC. Do tej pory po utworzeniu niezbędnych plików .utx należało wywołać komendę ucc mergedxt - dzięki temu programowi można to zrobić poprzez wygodne GUI. Oto link do programu. Poniżej sshot GUI.




by: Raven Zobacz / Skomentuj (0)



Trailer Tom Clancy's EndWar
26 Marzec 2008, 12:42


Oto najnowszy trailer z Tom Clancy's EndWar.




by: Raven Zobacz / Skomentuj (0)



Zero Punctuation Reviews - recenzja Turok
22 Marzec 2008, 11:23


Zero Punctuation Reviews zabrało się za recenzję Turoka. Gra została zjechana od góry do dołu, jednakże większość argumentów jest naprawdę sensowna. Polecam obejrzenie filmu poniżej.




by: Raven Zobacz / Skomentuj (1)



Unreal Tournament Amnesiac - nowe sshoty
21 Marzec 2008, 21:05


Fashahhh wypuścił trzy nowe sshoty ze swojego moda o nazwie Amnesiac. Trzeba przyznać, że wyglądają naprawdę wspaniale.




by: Raven Zobacz / Skomentuj (1)



Unreal Tournament Kontrola Winampa w UT'99
15 Marzec 2008, 10:50


Wczoraj wieczorem wypuściłem mały dodatek, pozwalający na kontrolę Winampa bez potrzeby wyłączania UT. W tej chwili jego możliwości wyglądają następująco:

  • play/pause/stop
  • next/previous track
  • volume up/down
  • forward/rewind
  • toggle repeat
  • toggle shuffle
Po zainstalowaniu dodatku z mod menu wystarczy wybrać Winamp control. Wraz z samym modem, dołączyłem także pełne źródła. Całe 60 KB można ściągnąć STĄD.

by: Raven Zobacz / Skomentuj (0)



Demo by zYnthetic.
07 Marzec 2008, 14:56


Znany z UnralSP.org zYnthetic wypuścił właśnie demo, w którego skład wchodzi muzyka napisana dla wielu różnych modów. Niektóre z tych piosenek pojawią się w Residual Decay. Wszystko można ściągnąć stąd. Paczuszka waży ~55MB.

by: Raven Zobacz / Skomentuj (0)



Unreal Tournament 3 Lego w UT3
26 Luty 2008, 20:30


Niejaki LordSimeon zrobił naprawdę ciekawą mapę. Fakt, że motyw klocków lego przewijał się już pare razy, ale nigdy nie było czegoś takiego! Filmik poniżej, mapkę można zessać stąd.



by: Raven Zobacz / Skomentuj (0)



Unreal Tournament 3 Nowości w UE3 i Gears of War 2
21 Luty 2008, 13:47


Na tegorocznym GDC Epic zaprezentował nowości w Unreal Engine 3. Lista dodatków nie jest duża, za to naprawdę imponująca. Polecam obejżenie filmiku z prezentacji:






Według Firing Squad GOW 2 ma wyjść w Listopadzie tego roku. Oprócz krótkiej informacji jest jeszcze skromny trailer:






by: Raven Zobacz / Skomentuj (1)



Unreal Tournament Demo EXU2: Batshit Insane wypuszczone
17 Luty 2008, 16:30


Pod adresem: http://www.filefactory.com/file/8b7577/ można ściągnąć 56MB demo moda o nazwie EXU2: Batshit Insane. Mod polecam każdemu, kto ma ochotę rozwalić naprawdę ogromną ilość przeciwników. EXU wykorzystuje odtwarzacz mp3/ogg (RvMp3Player) oryginalnie napisany na potrzeby TCO. Poniżej sshot.




by: Raven Zobacz / Skomentuj (0)



Unreal Tournament Kolejny filmik.
21 Styczeń 2008, 14:46


Kolejny po Skaarj vs. Krall filmik zrobiony w UT.




by: Raven Zobacz / Skomentuj (0)



Unreal Tournament Battle For NaPali - prace wstrzymano
20 Styczeń 2008, 10:24


Prace nad modem Battle For NaPali zostały wstrzymane do czasu zakończenia prac nad Residual Decay. Powodem takiej decyzji jest fakt, iż scena UnrealSP.org jest bardzo mała i robienie trzech dużych modów jednocześnie jest wyjątkowo uciążliwe. Wszystkie osoby związane z BfNP, łącznie ze mną, zaczęły pomagać przy RD. Dzięki temu możloiwe będzie ukończenie wszystkich modów w najwyższej możliwej jakości :).

by: Raven Zobacz / Skomentuj (2)



Turok
11 Styczeń 2008, 10:09


Pojawiło się nowe video z Turoka. Polecam obejżenie rozpadających sie na kawałki dinozaurów :)



by: Raven Zobacz / Skomentuj (2)



Unreal 1 Patch 227 wersja beta...
27 Grudzień 2007, 00:45


Smirftsch z OldUnreal udostępnił właśnie wersję beta patcha 227 dla Unreala 1. Ze względu na pewne problemy techniczne (brak źródeł dla UPak.dll) patch nie jest kompatybilny z UGold i Return To Na Pali. Lista zmian jest naprawdę imponująca:


  • Menu UWindows (takie jak w UT i UGold)
  • odciski stóp
  • realistyczne odgłosy chodzenia (pełny support, wymaga jednak zmiany w teksturach)
  • decalsy działające w mgle
  • tony usprawnień
  • animacje szkieletowe
  • zoptymalizowany silnik (2x wiecej fps na low-endowych maszynach)
  • OpenAL
  • OpenGL (lepszy)
  • D3D8
  • ParticleEmitter (mój)
  • BeamEmitter (mój)
  • UnrealED 2
  • Anticheat

Ważący 28MB patch dla Windowsa można pobrać TU i TU, zaś 37MB wersję dla Windowsa i Linuksa można pobrać STĄD.

EDIT:

     Wszystkie błędy, proszę opisać dokładnie (wraz z logiem) na forum OldUnreal. Wszystkie poprawki do patcha, można znaleźć TU

by: Raven Zobacz / Skomentuj (2)



Unreal Tournament Onslaught
26 Grudzień 2007, 09:54


Tenże właśnie tryb pojawił się dla starego UT'99 (oczywiście wraz z pojazdami). Download TU, update z 0.91 do 0.93 TU. Aby wesprzeć autora w ciężkich pracach nad modem, wystarczy wyrazić swoją opinię na forum. Miłego grania.

by: Raven Zobacz / Skomentuj (2)



Unreal Tournament 3 Nowe mody - Bombing Run i Renegade 2007
25 Grudzień 2007, 11:20


Ekipa z The Reliquary pracuje nad konwersją trybu Bombing Run do UT3. W tej chwili robiona jest konwersja mapy BR-Anubis (której nazwę zmieniono na BR-HeroesOfAnubis). Prawdopodobnie w ciągu najbliższych kilku tygodni dostępna będzie wersja beta.




Renegade 2007 - oto nazwa moda, którego bezpośrednią inspiracją jest C&C Renegade. W tej chwili dostępne są pierwsze sshoty z mapy Hourglass.



by: Raven Zobacz / Skomentuj (1)



Unreal Tournament 3 Harcore Oldskool Low Poly mappack
22 Grudzień 2007, 17:53


Znany wszystkim Hourences wypuścił właśnie nowy mappack do UT3. To co go różni od standardowych map z UT3 to brak jakichkolwiek nowoczesnych efektów. Nie ma tam normalmap, static-meshy - czyste BSP. A teraz troszkę o samej paczuszce:

  • 9 map (5 CTF i 4 DM)
  • Mapy złożone są z czystego BSP (UT'99) - minimum efektów z doskonałym gameplayem
  • Mapy zrobione są przez profesjonalnych level designerów, w składzie: Hourences, Sefyra, h0ok, Sabrewulf, Sjosz, Hazel, Slainchild, Barballs.
  • Doskonały performance
  • Całkowiny brak (lub bardzo niewielki) bloom, depth of field, motion blur, normal mapy itp..
Mappack ważący 191 MB można ściągnąć TU.



by: Raven Zobacz / Skomentuj (2)



Unreal Tournament Newsy z The Chosen One
20 Grudzień 2007, 16:55


     Na sieci pojawił się nowy sshot z TCO, oraz muzyka autorstwa The Jammer, smacznego.



My Flower
Abandoned

EDIT:
     Ponieważ na moddb trzeba czekać na autoryzację, poniżej linki zastępcze:
http://www.sendspace.com/file/91ev3v - abandoned
http://www.sendspace.com/file/n27zex - myflower

by: Raven Zobacz / Skomentuj (0)



DNF Teser
19 Grudzień 2007, 23:07


Właśnie pojawił się na sieci, smacznego.




by: Raven Zobacz / Skomentuj (0)



Duke Nukem Forever i Unreal Tournament 3 Fleet Wars alfa 0.1
19 Grudzień 2007, 14:19


Tak, dobrze czytacie - 3D Realms wypuściło nowy obrazek z DNF. Ponadto ma być niedługo dostępny nowy trailer. Obrazek poniżej:



Niedawno została wypuszczona wersja alfa moda o nazwie Fleet Wars. Oto link, poniżej zaś sshoty:


by: Raven Zobacz / Skomentuj (0)



Unreal Tournament 3 The Making of Unreal Tournament 3
17 Grudzień 2007, 11:55


Pewna bardzo miła osoba, wstawiła tenże filmik na PlayerzBlog.com. Do obejrzenia potrzebna jest wtyczna DivXWebPlayer.

by: Raven Zobacz / Skomentuj (0)



Unreal Tournament Skaarj versus Kraal
16 Grudzień 2007, 11:38


Szperając na sieci, natknąłem się na ciekawy filmik przedstawiający dwie armie - Skaarj i Kraal - walczące razem. Wygląda to naprawdę ciekawie i jedyne czego brakuje, to ładna sceneria - a nie cube-room.



by: Raven Zobacz / Skomentuj (4)



Unreal Tournament The Chosen One - nowe sshoty
16 Grudzień 2007, 00:49


Dostępne są dwa nowe sshoty, ponad to najprawdopodobniej w przyszłym tygodniu rozpoczną się betatesty - tak, aby skończyć moda przed nowym rokiem.




by: Raven Zobacz / Skomentuj (0)



unrealtexture.com
15 Grudzień 2007, 00:48


unrealtexture.com jest to nowo powstały serwis posiadający kolekcję tekstur do Unreal 1, UT, UT2k4, UT3 i GOW. Dostępne są tam także tekstury wchodzące w skład Unreal Retexturing Project.

by: Raven Zobacz / Skomentuj (0)



Unreal Tournament 3 Konkurs Bit-Tech
14 Grudzień 2007, 17:47


     Bit Tech zorganizował konkurs, w którym główną nagrodą jest obudowa. Nie jest ona jednak zwyczajna, bo posiada grafiki i logo UT3. Aby wygrać obudowę należy odpowiedzieć na jedno krótkie pytanie:

Jak nazywa się najnowsza odsłona serii Unreal Tournament?

  • Unreal Tournament 3
  • Unreal Tournament 30
  • Unreal Tournament 300

     Odpowiedź należy wysłać na adres UT3Comp@bit-tech.net. W mailu należy załączyć imię, nazwisko, adres i nick na forum (trzeba się zarejestrować). A oto zdjątko obudowy:



by: Raven Zobacz / Skomentuj (0)



Unreal Tournament Nowy artykuł
14 Grudzień 2007, 14:03


W dziale Artykuły->Różne pojawił się nowy artykuł opisujący kompresję S3TC. Zapraszam do czytania.

by: Raven Zobacz / Skomentuj (0)



Unreal Tournament 3 DM-Kordan
13 Grudzień 2007, 16:35


Hourences wypuścił mapkę do UT3 zwącą się DM-Kordan. Całość waży 44MB, do pobrania z BU. Wraz z mapą powstał również tutorial opisujący krok po kroku proces tworzenia mapy.




by: Raven Zobacz / Skomentuj (0)



Unreal Tournament 3 Low Poly Oldskool Map pack - Work In Progress
13 Grudzień 2007, 13:38


Znany chyba wszystkim Hourences zapowiedział wydanie mappacka do UT3. Mappack nietypowy - bo nie znajdziecie tam static meshy, normal map itp - czysty BSP. Szczegóły na forum Beyond Unreal. Poniżej sshot:



by: Raven Zobacz / Skomentuj (0)



Unreal Tournament 3 UnrealScript w UT3 i Black Sierra mod
12 Grudzień 2007, 20:29


Osoba zwąca się ambershee wypuściła na sieć trzy tutoriale opisujące Unreal Script w UT3:

#1 Pierwszy mutator
#2 Mutator z konfiguracją
#3 Podstawy



News dosyć stary, ale warty przypomnienia. Ekipa tworząca survival horror - Black Sierra udostępniła nowe sshoty. Trzeba przyznać, że wyglądają smakowicie. Poniżej krótki opis:

Cytat:
Black Sierra is a cooperative horror survival game. A singleplayer experience designed specifically for 2-5 players. With an action packed story, free roam explorable maps, and deadly creatures. It will to give you a fright with enough action for it to be replayable, alone or with friends. Not only does Black Sierra aim to give you a memorable gameplay experience, but to also give you a replayable singleplayer fright without dulling the second time around by letting you know what's around the corner. With speed on their side, and in a feeding frenzy these creatures will be an opposition to be wary of, for new players and veterans alike. Armed with police quality, and civilian weapons. Tread through forests, towns, mines, and more armed with weapons ranging from the highly powerful G36C, down to simple miner's pickaxe. High in the mountains of Black Sierra, recent mining activities have driven beasts of unknown origin from their underground lairs in fear. Unleashed upon the stocks...


by: Raven Zobacz / Skomentuj (0)



Unreal Tournament Amnesiac - reaktywacja prac
10 Grudzień 2007, 20:05


Fashahh poinformował, iż wznowił prace nad swoim dosyć ciekawym mappackiem. Wraz z informacją iż mappack ma zawierać ok. 5 industrialnych map, pojawił się nowy sshot:



A poniżej fragment fabuły:

Cytat:

Prologue:
The First Memory

You awaken. At least you thought you did. Your eyes are wide open, but all you see is blackness. You struggle to take a breath but the air is very thin and humid, almost suffocating and it has an unimaginably unbearable stench to it. The ground on which you lie is hard but moist with a very artificial feel to it and strange snake like solid objects protrude from its surface causing you immense discomfort. You try to move. But it is as if someone has pinned you down to the ground.

Suddenly you’re sure you heard a voice. The faintest of whispers from afar. It’s speaking to you, you’re certain of it. You try to listen harder, but the whisper seems to fade further into the darkness each time you try.

“Ahhh you are awake…”

An emotionless male voice suddenly echoes around you as if someone was next to your ear. Your heart begins to pound as if a drummer was beating against it and you feel a bead of sweat trickle down your forehead. Then the voice begins again…

“Have a nice sleeeep did you?”

You start to frantically feel the area around you but you quickly realise that no one is there.

“I bet you are wondering who I am aren’t you? Well, I exist inside you; I am the voice inside your head. Your saviour from complete insanity! I have long waited for the moment where we would meet for the first time but you have kept me dormant for so long. Let me ask you; can you recall any of your past? Can you even remember your name?”

The voice, even with its dark tone to it somehow makes you feel more comfortable. Knowing that there is someone with you eases your mind a little. With that you are able to gather your composure…

“Does anything come to mind?”

You think…

Hard.

But nothing.

You can’t remember a single thing! No matter how hard you try.

“Think; delve deep into your mind”.

The frightening reality of having no past hits you like a blow to the stomach. You begin to struggle for breath and soon feel like you are about to vomit.

“I can hear everything you’re thinking. I can help you. But you have to trust in me. All you have got to do is follow my lead. Only together can we piece together the jigsaw that is your life. Then I will leave you be, and bother you no more. But it’s your choice; you can either linger here to rot in eternal darkness or I can show you the path…

…I leave it up to you…”


by: Raven Zobacz / Skomentuj (0)



Start nowej wersji strony...
22 Listopad 2007, 13:21


     Nowa strona różni się znacząco od poprzedniej. Zdecydowałem się na praktycznie całkowitą integrację z PHPBB. Czy wyjdzie to stronie na zdrowie - okaże się z czasem. Kolejną nowością jest możliwość zapisywania artykułów do formatu PDF (niestety nie zawsze konwersja w 100% odpowiada orginałowi). Dział Download również przeszedł znaczące modyfikacje, odpadł dział galeria, doszły zaś zapowiedzi modów w trakcie robienia i krótkie opisy tych już skończonych.

     Część osób powie, że mogłem zkorzystać z jakiegoś gotowego systemu portalowego albo phpBB Przema. Mogłem, ale lubię się bawić samemu a taka zabawa w integrację jest ciekawa :). Dlaczego nie phpBB Przema? Jego wersja to kobyła posiadająca tony bajerów, które i tak się wyłącza. Poza tym jest wolna i marnuje miejsce w bazie danych. No i zawsze warto mieć dokładną kontrolę co, jak i gdzie jest zainstalowane :). Osoby zainteresowane co dokładnie zainstalowałem, mogą zobaczyć listę w odpowiednim TEMACIE.

Pozdro

PS. Jako, że jest to wczesna wersja, mile widziane są komentarze opisujące co działa nie tak jak powinno lub co możnaby dodać.     

by: Raven Zobacz / Skomentuj (0)




All graphics created by InfectedFx and modified by Raven, except turniej.unreal.pl logo.
Site engine and design created by Raven 2004©. All rights reserved.

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.